Regulamin

REGULAMIN HOTELU PRACOWNICZEGO

  1. 1. Recepcja i biuro główne znajduje się w Gdyni przy ul. Mikołaja Kopernika 84, czynna w godzinach 6.30-22.00
  2. 2. Klucze do pokoi należy odebrać i zameldować się w recepcji głównej przy ul. Kopernika 84.
  3. 3. W przypadku pobytu przy ul. Gen. Orlicz Dreszera klucze może dowieść nasz personel, jak też można odebrać przy ul. Kopernika 84
  4. 4. Po zakończonym pobycie klucze należy oddać w recepcji przy ul. Mikołaja Kopernika 84, (kluczy nie należy zostawiać w dniu wyjazdu w drzwiach). Jeśli klucze nie zostaną zdane w recepcji i hotel nie zostanie poinformowany o wyjeździe firma z której są pracownicy będzie nadal naliczana za pobyt.
  5. 5. Hotel sprzątany jest od poniedziałku do piątku włącznie. Sprzątane są części wspólne tj, korytarze, kuchnia, łazienki, toalety. Pokoje nie są sprzątane gdyż szanujemy Państwa prywatność chyba, że na życzenie mieszkańców.
  6. 6. W razie potrzeby wymiany pościeli prosimy o kontakt z recepcją pod numerem tel. 534 319 059.
  7. 7. Na terenie hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów pod karą grzywny 500zł. Papierosy można palić tylko na klatce schodowej i na zewnątrz hotelu.
  8. 8. Zakaz wrzucania jedzenia, ręczników papierowych i tym podobnych do toalet.
  9. 9. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu oraz warunków zakwaterowania.
  10. 10. Anulowanie rezerwacji w dniu przyjazdu bądź do trzech dni przed przyjazdem skutkuje obciążeniem firmy za trzy pełne doby hotelowe.
  11. 11. Za szkody wyrządzone przez pracowników firmy jaka wynajmuje pokoje hotelowe zostanie obciążona firma w kwocie równej naprawy bądź remontu oraz za doby hotelowe jakie pokój hotelowy będzie wyłączony ze sprzedaży.
  12. 12. Obowiązuje zakaz wprowadzania do obiektów osób trzecich. Jeśli osoby trzecie zostaną wprowadzone przez pracowników firmy i wyrządzą szkody firma z której pracownicy wprowadzili osoby trzecie zostanie obciążona kosztami remontów bądź napraw oraz będzie obciążona za doby w których pokoje były wyłączone ze sprzedaży.
  13. 13. Do szkód nie wlicza się połamanych szczebelków łóżek pod materacem, to się zdarza i prosimy o zgłaszanie to personel hotelu wymieni na nowe.
  14. 14. Wszystkie szkody, awarie i niedogodności prosimy zgłaszać po numerem telefonu 534 319 059, postaramy się je usunąć jak najszybciej gdyż zależy nam na waszym komforcie.
  15. 15. Prosimy dbać o czystość.